Gårdagens "mycket att göra"

Asså igår, hahaha, jag är så stabil. Vaknade typ 11, läste och chillade med datorn till typ 12, sen åt jag frulle och datade mig till typ halv 2. Då började jag städa hemma, och gå igenom lite grejer och sådär som det lätt blir när man ska städa. Vilket gjorde att jag inte hann ut till Britta. Klockan 5 fick jag brått och damsög innan Becky kom vid 6.

Hahaha, och jag som skulle hinna städa hos Britta samt ut och springa en runda. Lyckad chey:P

Men, men, sedan på kvällen drog vi till Sassa och hade myyyyys:)


Ibland är jag långsam som en sniiiiiigel.







Kommentarer
Postat av: linneeee

Åh, en sån där snigel har jag nånstans :D med hjul och ett snöre så man kunde dra den! :D

2011-08-27 @ 14:40:29
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0