Pannkaka med hallonsylt

Sitter nu i köket och äter lite lunch, klockan kvart i 5, stabilt:P Men var i stallet länge. Red ut en relativt lugn tur med lätt arbete. Hon var jättefin! Men när vi var nere vid Balingsta och skulle vända så blåste det typ storm. Jag höll seriöst (!) på att blåsa ur sadeln. Helt tokigt. Putsade massa grejjer oxå och skrev ordentligt i boken. Och juste, jag red ju med engelsk idag. Det gick prima ballerina och när vi kom hem och jag suttit av såg ag att hon var helt fradgig i munnen, det droppade till och med, så hon var nog nöjd:) Så ska rida med det ett tag och se hur det går. Ska försöka mig på att köpa ett snyggt dressyrträns med bred nosgrimma på Globen så vill se om det funkar.

 
Gammal bild.Kul att hon ser så otroligt possitiv ut på denna, hehe.

Nu ska jag läsa lite och sedan fixa mig, för mamma och jag ska ju till Ica sedan, hoppas det slutar regna så att man kan cykla dit.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0