Hmmm...

Jag är dödligt trött nu, och klockan är liksom bara kvart över tio. Värsta pensionären ju:O Slocknar vilken sekund som helt nu så det är sova som gäller. Har legat och läst min braiga bok, "I dina kläder" som handlar om två tjejer som byter liv, den ena är en singelkvinna i London och den andra lever ett lyxigt familjeliv i USA. Den är jättebra, har läst den förut oxå:P



I morgon har jag två hästar, ska ta hand om Imsan oxå, ska bli kul. Var så sjukt länge sedan jag gjorde nått med den hästen. Men gosade lite med na i dag när jag bytte täcke till henne iaf.


Imsing Pimsing i vintras efter träning i corallen.

Nej nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.

Natti, natti, dröm söta drömmar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0