God Kväll

En stund innan jag tänkt åka frågade förståss Emil om jag ville kolla på film, så så blev det. Den var helskum och både jag och Emil höll på att slockna ett par gånger, hahah. Så det blev sent hem idag. Åkte förbi och kollade Bejbi och hon kom fram till mig i hagen på en gång. Hahha, hon kände väll att det är bäst att lyda nu och inte göra mig sur igen, haha. Så cute var hon<3

Så nu har jag precis käkat lite seeeen middag och ska väll ta och knoppa nu snart. Men vet dock inte än om det i över huvud taget är skola i morgon. Mehran är sjuk (host, host, det var iiiinte jag som smittade honom, nananan), så vi får se om man får nått mess tidigt i morgon bitti om att det inte blir nån skola. Hoppas det för i så fall drar vi ett gäng till Julle och har filmmaraton med "Juressic Park"-filmern förhoppningsvis. Vore ju toppenkul:)

Så nu har man önskat en lärare sjuk (inte illa menat) och ska väll försöka att krypa till kojjs.


En random pic på min Bejbibus oxå:)

Natti, natti:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Corneliussara

Nice site, welcome to my

2011-05-04 @ 15:12:19
URL: http://corneliussara.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0