Nytt år, nya möjligheter 2015

Det var väl sådär en evighet sedan jag bloggade sist. Men nu sitter jag här i sängen med min fina Mac och bara känner för det, att blogga alltså. Så då gör jag det. Ni (jag) ska få en update om hur mitt liv ser ut at the moment. So, here you go:
 
Tanis:
Hon är mitt allt, vi har fått en helt annan relation mot förut. Jag är glad att jag tog steget och att jag utifrån forskning och andras kunskap tar mig till nya höjder innom hästeriet. Vi klickertränar nu, grymt kul och lärorikt. Det är verkligen ett helt nytt träningssätt och det ger oss så mycket. Vi förstår varandra så bra genom detta. Den Akademiska Ridkonsten är något som ligger mig varmt om hjärtat nu. Jag suger åt mig allt jag kan samtidigt som Tanis och jag gör som vi alltid gör, vi gör det på vårat sätt. Naturlig utfodring är på topp också. Primero Total, Biopromin, Pao D'Arco, nässlor, nypon och ÄCV äts idag.
 
Civiltillstånd:
Dumpad! Nog för att det har gått några månader, visst, men jag mår fortfarande skit, punkt.
 
Jobb/plugg:
Arbetar mina sista dagar nästa vecka. Gillar verkligen jobbet men känner att nu är det dags för något nytt. På onsdag skriver jag in mig på en engelskakurs som ska ta mig längre i det språket. Efter det kanske det blir en djurhomeopatutbildning, hoppas på det iaf.
 
Boende:
Yes, jag bor hemma. Vem bor inte hemma föresten? Hemma är ju där man bor, oavsett om man bor själv i en lägenhet eller under en sten med ett gäng daggmaskar. Iaf så bor jag hemma hos mamma i uthyrningsdelen igen. Hoppas för allt i mitt liv att det blir ändring på det snart...
 
Mående:
Jadu, faktiskt helt okej under omständigheterna. Jag komer ihåg hur jävligt jag mådde förra året vid samma tid typ. Då hade jag ångestattacker varje dag och mådde allmänt skit. Men nu mår jag faktiskt ganske bra. Måste säga att det är tack vare mina älskade kompisar. Utan vänner är man ingenting. Friends are familiy that you choose!
 
 
Varsågod, mig själv, eller du som läste. En snabb update utan genomläsning, check efter stavfel eller omformuleringar. Fingrar som sladdar på tangenter helt enkelt. Och ja, jag MÅSTE BYTA DESIGN OCH HEADER, JAG SKÄMS!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gotasecret

Brukar kika in här ibland och sett att du inte uppdaterat, så nu blev jag glaaaad!
Hoppas 2015 blir ett grymt bra år! :D

2015-01-27 @ 00:13:47
URL: http://nouw.com/gotasecret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0