Tjena hejsan

Tänkte uppdatera er lite grand om vad jag hade för mig i helgen. Hann med en hel massa nämligen.

I fredags käkade Julle, jag och John på Taco Bar. Nya placet var soft, dessutom är det alltid gott med tacos. Sedan var vi på bio, såg The wolf of Wall street. Kan sammanfatta filmen med tre ord, sex, knark och pengar. Asgrym film, Di Caprio är så jäkla grym, han har blivit min favoritskådis. Verkligen min typ av film, rå som fan, love it!

På lördagen tog vi oss en härlig tur i solen med hästarna. Tanis var lite orolig när det var folk och hundar överallt, men jag förstår henne, jag höll mest koll på den sköna solen och promenadsällskapet.

På kvällen efter insläppet käkade vi middag, med recept by me(typ) innan vi flamsade och till slut kom ner på BJ. Slutade kvällen på Williams såklart där vi träffade upp alla grabbar. KUL kväll!

Bakis var man, men vi hann med en härlig eftermiddag i stallet iaf. Kollade sommarhagen och lät hästarna beta.

Kan sammanfatta helgen som den att den var väldans trevlig. Har lärt känna John bättre vilket är askul, har häng ordentligt med hans flickvän, gnabbats med hästen, pussat på mannen och njutit tusan av den underbara solen och värmen. Älska livet!

Korrekturläsning in my as, sova ska jag nu göra!

Snodd bild fråååååån: Julles insta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0