Kajsa, dagen och ponnybilder

Hon kommer att bli dyr igen, Kajsa. Har lämnat in henne på fix idag, det är fel både här och där på henne. Rackarns cykelskrälle!

Annars har jag jobbat, ingen höjdare när kroppen säger upp sig totalt, men jag överlevde. Jag har även hurtat runt hemma och städat, tvättat och tagit en långdusch. Men jag gick hem till Erik sen iaf, kuuuuunde ju bara inte sova själv ikväll, det vore ju skandal.

Nu taggar jag stallet i morgon. Tanis och jag har haft lite olika åsikter de senaste dagarna, men igår tyckte hon att det var skönt att bli borstad. Flätade om manen också, och det tycker hon är jättemysigt, även om hon har svårt att erkänna det:P

Bilder på hästarna från i torsdags, reflexer is the shit!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0