Hey lovers

Det var inte igår. Har så fullt upp, som vanligt, att jag bara inte hinner blogga. Men såg att min favoritblogg, yepp that's you Klara, skogsmullen.horseworld.se hade länkat till min, då måååååste jag ju slänga upp något här:)

Erik och jag var nyss och käkade middag på restaurang. Hur gott som helst, lyx i vardagen alltså. Nu sitter vi i soffan och dricker vin. Ska snart dra igång en skräckrulle och käka lite mums, I like!

Tanis och jag har haft mycket för oss sedan sist, men inget speciellt superintressant tror jag. Bjuder på lite Random bilder från den senaste tiden, here you go!











Kommentarer
Postat av: Klara Forsström

Åh! Det värmer att höra :D <3 (eller läsa rättare sagt ;) )

Svar: It's the truth!
Emilia

2014-06-08 @ 22:54:55
URL: http://skogsmullen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0