Lirre

Senaste...


Låt du hörde: Malin och jag har poppat Krunegård idag, så nu har jag gjort en ny lista med bara Markus, diggidigg!


Film du såg: Erik och jag såg en rulle på alla hjärtans dag med Jim Carrey och Kate Winslet, kommer inte ihåg vad den heter, men den är fett söt iaf


 Du åt: Fil och special K, var inte mätt efter middagen:P


Kram: E...rik!


Puss: Erik där med, favoritpussaren<3


Känslan: Trötthet, samt lite kåthet:P


Bråk: Dampade i tre sek på Erik i bilen men ångrade mig snabbt


Resa: Småland sist, tågresa ju


Glädje: Insåg nyss att jag faktiskt har världens snyggaste man!


Längtan: Fredag! Är helt galet taggad på att festa!


Dröm: Kommer aldrig ihåg mina drömmar längre, sover så hårt och för lite för att vara tillräckligt vaken för att komma ihåg dem när jag vaknar


Personen du träffade: Mamma i köket, Erik ligger bredvid mig


Person du pratade i telefon med: El Enrike


Personen du fick sms av: Becce


Gången du var utomhus: Några timmar sedan, hurthurt


En helt vanlig lista, dock ganska tråkig skulle jag säga. Nu hattifnattnatt!






Trackback
RSS 2.0