Semester är det bästa som finns

Sitter i köket hos pappa, bloggar från datorn faktiskt. Dock är den seg som den segaste godisråtta. Ska snart äta lunch med pappa. Erik och jag kom hit igår, äntligen få vara på landet liksom. Klappa på Plutten och katterna, mata hönsen och prata med dem. Hönsen är sååå fina. Erik drog till gymmet nu men hämtar mig ikväll igen.
 
Fan, jag vet inte vad jag ska göra, vill bara ta mitt pick och pack och flytta härifrån. Jag känner mig liksom inte bekväm någonstans just nu. Erik flyttar, jag måste flytta hem, antagligen blir det box för Tanis i höst igen och det är botten, jobbet känns tråkigt och allt bara känns så jäkla rörigt.
 
FML!
 
 
Tur att jag har min pärla iaf, hon kommer alltid finnas vid min sida<3

Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Åh så söt häst!

svar; Tack, vad glad jag blir att höra det. Var lite rädd att ingen skulle känna igen sig och inte förstå hur jag kände. Haha!
Nej, men som sagt. Tack så jätte mycket! :')

2014-08-19 @ 20:42:41
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0