Jag saknar bloggen

Förut bloggade jag varje dag, ofta flera gånger om dagen. Men nu hinns det verkligen inte med. Dessutom har jag planerat ett långt inlägg om Tanis och hästar. Det är nog därför det inte blir någon bloggning. Måste liksom få ur mig det inlägget först innan jag ens kan skriva om vad Tanis och jag gjort i stallet. Men jag ska försöka få till det någon dag. Vill verkligen blogga, vill ju underhålla er och framförallt mig själv när jag tittar tillbaka. Nu ligger det bara uppe massa festbilder, om ens det.

Men jag ska ta mig i kragen någon dag och sedan börja blogga i rasterna på jobbet igen. I will do my best!



En bild på världens finaste ponny igår som kom galopperandes i full kareta när hon såg mig. Mattes hjärta smalt!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0