Onsdag idag

Hej, länge sedan bloggen fick någon uppmärksamhet. Jag har liksom ingen motivation just nu bara, men det släpper:)

Lördagen blev kul, en skoj fest helt klart. Sedan blev det ett stopp på Salu innan Erik kom och vi drog hem. Jag mådde apa, tänka sig, festa två dagar i rad funkar tydligen inte längre. Jag har blivit gammal...

Erik och jag hade taccoskväll i söndags. Jag dör vad mysigt, och GOTT. Mat in my <3

Jaha, hur mår jag då, ja inte är jag 100 iaf. Halsmandlarna är svullna, jag har en fet förkylningablåsa i käften och energin är inte riktigt där. Men jag kämpar på ändå. Hej och hå!

Efter jobbet ska jag slinka in på Nelins och köpa glass(kan knappt äta så det är typ det som lätt slinker ner) och sedan dra hem och slänga mig i sängen. Kurera mig lite, känner att det behövs.

Nu, jobba!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0