Min helg

I fredags åkte jag ut till stallet iaf. Bara för att jag saknade hästen så mycket:) På kvällen glodde jag film, To fast and to furious. Jag är inget bildfan alls men jag älskar dem här filmerna, mums! Tycker de är supercoola när de brassar på i 190 och tuffar sig. När Erik kom kollade vi klart och sedan däckade jag.

I lördags blev det först en ordentlig stalldag. Vi kirrade sommarhagen och en ridväg. Fint blev det, men långt ifrån klart. På eftermiddagen blev det en sväng ner på stan för shopping. Tro det eller ej men det var faktiskt skönt att gå på stan själv, jag som annars hatar det, men det var nice:)

På kvällen kom Erik och hämtade mig och vi drog till hans gamla hemtrakter, fick se allt och lite till tills vi kom till Björklingebadet där han dukade upp fetaste picknicken med allt sådant vi älskar att käka. Jag började nästan gråta för att han var så gullig<3

Senare drog vi hem till honom och jag visade upp min present;) fick världens finaste ros också, naaaaw!

I går blev det en lugn dag, chillade runt en massa och bara umgicks, skön dag! Däckade genom halva Jesus Christ Superstar. Jag gillar att sova:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0