Kosmiska tvillingar

Blev lite sugen på att se Tur och Retur, gullig film ju. Aja, idag är det tisdag och jag är på bra humör, är väl typ alltid det egentligen, hoppas jag:)

Efter jobbet ska Julle och jag till Agersta. Spana och shoppa ska vi, eller iaf hon. Får se om jag hittar något jag behöver. Får inte köpa för köpandes skull, typ...:P

Sedan ska vi till Hööks och Willys för handling. Vi ska alltså låta Vera och Kajsa jobba för fullt, rulla runt som dårar, med oss dårar på, toppen!

När jag kommer hem ska Erik och jag mysa, jag typ saknar ihjäl mig efter honom. Vill pussa på honom NU! Får nöja mig med att börja jobba igen och längta tills sista städet där vi får kakor:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0