Världens tröttaste Mippsan

Har haft en tung dag på jobbet. Malin, jag och Julle har jagat på riktigt bra. Men huga vad sliten jag är. Trött i kropp och knopp. 
 
Tanis, det klantarslet, har ju lyckats pluppa upp ett så litet sår som knappt syns på ena bakbenet och är nu lite svullen. Så det blir promenader i några dagar tills det gått ner. Tusan alltså, jag som var så suger på att rida idag, hade plockat fram westernprylarna och allt. Men vi körde lite flyttövningar i ridhuset istället medan Malin och Julle red. 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, själv även denna natt. I går gick jag ju på bio sent så då kunde inte Erik komma och idag hänger han med en polare. Det var lääänge sedan vi var ifrån varandra såhär "länge". Haha, men jag tycker det är skitjobbigt. Ska pussa sönder honom imorgon, massa massa gos!
 
Nu ska den frysande, trötta och skruttiga Mippsan ner i sängen, hej hopp!
 
Pic från Franko(alias Wingman)s födelsedagskalas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0