Still världens tröttaste Mippsan

Har slutat för dagen och sitter på första bussen. Är trött som ett djur. Skulle helst av allt vilja dra hem och däcka...

Julle och jag hade ju en stankväll i måndags. Gud så skönt det var, få snygga till sig och hänga med kompisen. Blev en QP och sedan Django unchained. Bra film! Vidrig, men bra. Plus massa läckra hästscener;)

Igår sågs äntligen Erik och jag. Blev tvungen att krama om honom riktigt hårt flera gånger bara för att jag saknat honom så mycket. Bästaste grabben<3

Nu är det stallet som gäller, dubbelpromenad med båda hästarna står på schemat. Ska bli skönt att få komma ut och gosa med dem lurviga djuren. Bara få slappna av lite och traska på:)

Sedan ska jag skynda mig hem och hoppa in i duschen. Då är det Erik-time! Jippie:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0