Jabbadabbadoo

Breakfast time, fine for me då jag ju älskar att äta, helst hela tiden. Har en soft dag framför mina fotar. Sköna städ och sedan en tripp till stallet.

Men idag är det inte den lilla bruna som ska bli ompysslad av mig utan den lilla vita. Hans matte ska ju vara så förskräcklig och dumpa honom för två härliga dagar hemma hos familjen. Viiiilken hemska människa!?

Tanis ska dock få sig några morötter, bara för att hon är så söt, min kära lilla ponny<3

Sedan ska jag hem, okej, först ett stopp på Konsum för standarden, mozzarellapizza och chips, plus Cola:P Seeedan ska jag hem och mumsa! Ligga i sängen och softa som en annan soffråtta. Tills mannen, kexet, mumset, piraten intar min säng. Hej hopp för supermys!

Nu, en bapelsin gubbjävel.

Min ponnyhest idag och i morgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0