Fina ponnysar

Efter att ha kirrat allt åt båda hästarna gick Tanis och jag till ridhuset. Det var typ hur länge sedan som helst som vi tömkörde, men det gick bra.

Började skritta på spåret och la sedan in lite halter. Hon lyssnade helt på rösten och jag behövde inte ta i tömmarna en endaste gång. Lydiga lilla dressyrponnyn<3 Jobbade sedan på volt i skritt och trav. Först slängtravade hon och kunde inte hitta formen men sedan blev hon riktigt fin vissa bitar.

Det var ett sådant skönt pass då hon var så otroligt avslappnad hela tiden. Tjurade inte en endaste gång och lyssnade så bra. Finafina Bananen!

Sedan tog Ljompa och jag en tur. Jobbade lite och hittade lite knappar, men ville inte överjobba honom då han faktiskt inte är min häst. Men vi tog en härlig galopp. Sjukt skönt gung alltså. Fina lilla vita sockervadden!

Teamet today:


Kommentarer
Postat av: Jullett

Taaaaack för all hjälp! Söta bilder på trollen :)

2013-03-02 @ 21:22:42
URL: http://jullett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0