Söndag

Igår åkte Julle och jag ut till stallet i värmen. Vi typ svettades ihjäl men tänk, nu är verkligen sommaren här. I love it!

Det blev ett dressyrpass för Tanis och mig. Julle stod i mitten och höll lektion för oss. Något av det bästa jag vet då jag tycker dressyr är rätt tråkigt om jag rider själv. Det gick skitbra och vi var tre nöjda typer som gick hem till stallet sedan.

På eftermiddagen blev det en sväng på Gränby för lite shopping och sedan drog vi till Mawlin i Ramsta på grillkväll. Hur mysigt och gott som helst. Mums på mat och trevligt sällskap!

Nu väntar jag på att Erik ska vakna. Ska dra igång ett tvätt sålänge. Sedan väcker jag honom för jag vill ha frukost! Hungrig tjej, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0