Hej kexen

Söndag, skönt med en till ledig dag liksom. Vaknade bredvid en sovande man. Det finns inget som är så rofyllt som att se Erik sova, damn vad söt han är då! Haha, bara så att ni vet vad ni missar liksom:P

Julle och jag har varit ute och ridit idag. Grisrundan, favoritturen helt klart! Skavsår i rumpan, hej här är ni igen. Det är fan mer regel än undantag nu för tiden att jag får skavsår när jag rider. Måste lägga på lite mer fläsk på gumpen så den blir mjukare, chips here I come!

Nu är jag hemma, skrapat ihop det sista i kylskåpet och lyckats misslyckas totalt med en omelett. Frans är missnöjd:(

Nu är det städning som gäller. Ikväll hoppas jag hinna mysa lite med mannen också. Vore sweeeeeeet!

Hej hopp, gummisnopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0