Hästhelg

Även fast det egentligen inte ens var helg, för den ligger ju framför mina fötter just nu, helgen alltså.

I onsdags lastade vi på Ljompa och rymdvagnen for oss till Ekerö och stallet.

På torsdagen var det upp upp och iväg till stallet och borsta, putsa och trimma till den gula ponnyn. In på gården dröste det in islänning efter islänning och jag befann mig verkligen i mitt esse, mitt i en hel hög med härliga hästar.

Klasserna gick bra och Julle kom hem med två finfina rosetter. Ljompa the man och jag blev btw riktigt bra polare, känns toppen att lära känna grabben bättre:)

Tillsammans med mina fina vänner Stina och Julle och ponnyt fick vi uppleva både det ena och det andra. Flygande rosetter, Pelargoooner, hamburgare i toppklass, Donken, skinande tagel, pikébrännor, svettiga tjejer och kameramasters.

Tack för en toppenhelg! (Även fast det inte var helg)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0