Den försummade bloggen

Nej men hej, vågar jag säga det, stackars bloggen som inte fått någon uppmärksamhet på så länge, lille vän.

I fredags var det firmafest och fet utgång på Flurran som gällde. Härligt att få snygga till sig, dra på klackarna och dansa järnet. Kvällen fick avslutas när Julle och jag tackade adjö till fötterna som inte längre ville vara med. Härligt! Träffade sedan grabbarna på O'Connors:)

I lördags red Julle och jag ut, mystur med dem bästa. På kvällen blev det en gammal standardkväll med skräck(Julle och jag ligger ihoptryckta mot varandra, kollar genom fingrarna och vrålar högre än offren på filmen), middag(Julle äter litegrann och jag trycker flera portioner), samt inhalering av snask(Julle och jag krigar om att få i oss mest chips med dipp, Cola och godis). Love!

Söndagen spenderades i stallet med hagar, myggor, hästar, en skinande blank transport och trevligt sällskap. På kvällen blev det favoritkäket med Erik, pizza!

I veckan har jag jobbat och varit i stallet. Njuter av sommaren gör jag också, woopwoop!


Bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0