Update

Hey you peanuts! Jag är ju världens tråkigaste bloggerska, alla kategorier, men så sitter jag nu och svettas på en varm buss, täppt i båda näsborrarna samt mår illa för att jag är så hungrig. Hade jag varit av den intelligenta sorten så kanske jag hade satt i mig en av de fyra bananerna jag har i väska samt Jappen som skriker efter mig. Men som sagt, jag hör till den andra sorten, latmaskarna!

Men nu ska jag skriva ner vad jag roar mig med när ni inte är med.

I fredags efter jobbet snyggade jag till mig och drog till Erik och Franco. Blev ett gött krök med lekar och dricka innan vi pallrade oss sjungande(jag iaf) ner på stan. Röjde runt och jag var lättklädd som fan:P

I går ringde inte mobilen så vi gick upp 13 och käkade pizza. Sedan drog jag till stallet och motionerade trollen. Red Ljompa och hade Tanis som handhäst. Red i skogen och det gick så bra, galopperade till och med på grässtigen hem. Kuligt!!!!!!

När jag som bäst stod och putsade upp Julles grejor kom det tjejor. Massa fina saker hade dem med till mig, jippie! På kvällen käkade Erik och jag mumsmiddag innan vi åkte hem till honom och myste med film och massa chips, nomnom!!!

Nu är jag på väg till stallet, saknar ponnysarna! Idag är det hagbygge med stallbrudarna som gäller, woopwoop nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0