Sista dagen innan semestern

Jag längtar något galet till att den här dagen är slut. Då är det semester för hela slanten. Blev helt lycklig när jag vaknade i morse och insåg det. Sweet!

Igår skulle jag ut på en skrittur med Tanis. Men det tyckte inte ponnyn passade. Hon har vilat lite till och från nu när hon fått lite sår och grejer så hon är lite pigg. Kan man ju säga. Studsade runt och ville inte lyssna riktigt. Men jäklar vilken galopp och trav vi fick. Påskjut som fan. Fina lilla loppan:)

Nu taggar vi helgen och måndag, flytta<3



Kommentarer
Postat av: malin

flytta?!?!? Jag missar verkligen allt här borta :o

2013-07-27 @ 21:52:18
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0