Onsdag

Måste bara säga det men jag var fett duktig igår. Gjorde massa som jag skulle. Dock var jag inte kanonpigg under dagen. Fick sådanadär dipps när jag somnar i bilen. Sjukt wierd är det, men sant. Iaf så tänkte jag typ gå och lägga mig när jag kom hem men istället så: storstädade jag lägenheten, plockade bort alla julgrejer, tvättade två tvättar, gick upp på vinden med massor av grejer, kirrade lunchlåda till idag, betalade grejer, pratade i teleflon, kollade på PA OCH käkade chips och drack Cola. Erkänn att jag har skills! Fett tuff.


Men nu är jag jättehungrig och vill bara slänga i mig frukost, så då ska jag göra det, hej hopp!


Crazy morning look, hot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0