En lirre


Antal ljus på din senaste tårta: Tre på varje, fick två stycken, så hej, jag är 6 år
 
Har du varit kär: Jag ÄR kär

Senaste låt du har lyssnat på: Senaste som spelades på mobilen var någon med Norlie tror jag, poppar den listan nu

Favorit TV-program: Oooooch det blev Wampire Diaries, jag är partisk
 
Favoritblommor: Blåklint, för det växer mycket sådana på Gotland

.Vad gör du när du är uttråkad: Bloggar, uppenbarligen
 
Fras/ord du använder (för) ofta: För tillfället är apa ett skönt ord, typ apskönt

Favoritpålägg: Cheese, eller farmors fikonsylt, jummi!

Är du internetberoende: Skulle inte kunna påstå det va! Bloggar bara typ 3 ggr om dagen, kollar face 20 och alla bloggar typ twice a day...:P
.
Är du långsint: Inte what so ever, en sak som händer i dag är borta i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0