Tiden går så fort!

Det är redan fredag igen. Veckan har gått i ett naffs, månaden, halvåret som jag jobbat. Det känns fortfarande som om det var typ en månad sedan jag började jobba, för tiden har gått så fort! Men det är nice:)

Sitter nu på favoritstädet och käkar frukost. Efter jobbet ska jag kasta mig på bussen till stan och köpa lite stuff, nödvändiga grejer typ. Sedan hem fort som fan, snabbstäda, snabbduscha och fixa mig för att sedan dra ner på stan för middag med boyfrienden och hans friends. Spännande! Samt lite nervöst:P

Taggar helgen!!!!


Nu ska jag döda apelsinen, mohaha!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1401187/images/2013/pic_510b80ceddf2b30a2fdfdfd8.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0