The man

Den första oktober träffades Erik och jag för första gången. Vi var på Williams, jag var aspackad och han följde med mig hem. Dagen efter kändes bra, jag tog hans nummer och vi hördes dagen efter. En skön typ tänkte jag. Vi kanske ses igen, iaf någon gång till, han var ju snygg så... Vi ses igen och igen, fan han är ju nice, skön humor och riktigt het. Kanske man ska satsa på ett kk-förhållande.

Men ju mer vi träffades insåg jag att jag faktiskt tyckte om honom. Så en kväll sa jag det, jag tycker om dig men om du inte är intresserad kan du dra, för jag vill inte bli ledsen. Och han stannade!

På lördag har vi varit officiella på face i en månad. Jag som trodde att jag skulle vara singel forever och så blev det såhär, helt sjukt. Vi ses nästan varje dag, spenderar hela helgerna tillsammans och har grymt kul. Samma humor, stil och syn på livet samtidigt som vi är hur olika som helst.

Jag är kär, på riktigt och trivs så jäkla bra med det. Hej hopp, livet är på topp!


Ashet bild från i lördags<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0