Sliten tjej

Shit vilken helg, Erik och jag har rejsat järnet och inte vilat en sekund, typ:P
 
I fredags käkade vi på Allstar tillsammans med hans polare. Sedan drog vi vidare på drinkrunda som (ofc) slutade på Williams. Packad som en säl var jag när vi kom hem och jag däckade i sängen, men vilken kväll, sweet!
 
Vaknar av att Linne ringer på lördagmorgonen. Jag har lyckats stänga av larmet. Så kastar mig upp ur sängen, vinglar till bussen och släpper ut hästarna med Linne. Fortfarande full, kul i jul! Men vi hann med en supermysig ridtur i skogen och en liten busgalopp på ängen:)
 
Drog sedan hem och Erika och jag körde the city! Shoppade massor, på stan och i Boländerna. Privatchaför och kassbärare är fan bra att ha;P Sedan blev det myskväll hemma framför massa filmer. 
 
I dag har vi haft främmande på brunch innan Erik skjutsade ut mig till stallet. Där stallgänget kirrade hagen, njöt av solen och grillade korv. När Linne sedan kom blev det en ridtur också, mys!
 
Nu är jag hemma, sjukt sliten efter en intensiv helg. Ska slockna snart. Min kropp säger upp sig och hjärnan är frånvarande, så sängen och dess nya lakan ska få sig en vän.
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0