Min finaste<3

Jag saknar Tanis såååååå mycket! Jag vill gosa med henne, trycka i henne godis, dra händerna igenom hennes fina svans, mocka hennes box, kirra morötter till henne, fylla hennes höpåsar, till och med fylla på vattnet, rida på henne, busa med henne men mest av allt så vill jag bara se henne, min ponny. Min finaste lilla ponnysnutt!
 
Julle, världens bästa kompis, tar hand om henne igen igen. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är över att hon hjälper mig så mycket nu när jag är sjuk. Det är så SNÄLLT! 
 
Men i morgon SKA jag ut, gosa med min älskling och busa med Linne. Inte så engagerat kanske då jag typ kommer att gå omkring som en zombie men jag ska dit. Till världens finaste lilla ponny<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0