Juste, jag hade en blogg

Hej alla mina kära bloggläsare, Kim mfl. Jag har inte glömt er, bara haft en sprallig dag med massor av upptåg. I morse var jag inte pigg alls, ville helst kila ner huvudet under Eriks arm och sova tre dygn till, men jag gick upp.

Sedan piggnade jag till ordentligt. Camilla och jag rejsade runt och gjorde fint. Solen sken hela dagen och såfort vi åkte en meter i bilen var solbrillorna på. Go dag! Kändes kanon att vara tillbaka på jobbet:)

Fick skjuts till stallet och Julle och jag gav oss ut i solen direkt med ponnysarna. Två glada tjejer på två rosa ponnysar, kan knappt bli bättre.

Tanis var så FIN idag. Jobbade på bra i skritten och sedan på hemvägen tränade vi skritt/trav mellan reflexpinnarna och jäklar vad hon tog i! Krullade ihop sig och travade nästan på stället. Sjukt duktig skrutt<3

Nu ska jag göra fetaste pastasalladen och hoppas på att mannen kommer hit.

Snyggot igår:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0