Semester in my heart

Jo men hörni, vad har jag haft för mig då när jag var borta onsdag till söndag. Jo, Erik, jag, mamma och Benny har hängt i deras mysiga nyköpta lilla hus i Småland. Vi har ätit massor med gott, druckit vin, badat, handlat, pysslat runt och bara haft det sådär riktigt semesteraktigt. Sjukt skönt.

Jag har även hunnit med att bränna mig utav h-vete när vi var vid havet. Röd på hela baksidan och haft svårt att röra mig. Legat på rygg har nästan varit omöjligt. Snyggt som fan, kräftan!

Denna vecka jobbar Erik i Västerås, vilket gör mig lite ensam. Gillar inte att sova själv, men kramar på kudden istället så ska jag försöka överleva. Även om jag redan andra dagen saknar ihjäl mig...:P

Och eftersom jag är typ sämst på att ta bilder så blev det inga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0