Göteborg

Har haft en riktigt grym helg. Erik, jag, Lobban och Benny åkte ner i fredags. Det blev ett virrvarr med en dum GPS, tacos, godis, Bert och fint väder. Släppte av de andra två vid ett gym och sedan låg den framför våra fötter, semesterhelgen! Väl på hotellet provade vi sängen innan vi fixade oss och drog ner på stan för en härlig middag i sällskap med Eriks mamma och kompis.

På lördagen shoppade vi först järnet i stan, så nöjd över alla köp, och äntligen fick jag mig min keps! Hem och lämna kassarna och sedan en gammal hederlig spårvagn till Liseberg. Vi hann bara med två karuseller men det räckte, pirrade så in i norden i magen:) Erik spelade lite och vi kom hem med en groda.

På kvällen gick vi ut och käkade tre-rätters. Ljuvlig mat, mums! Sedan hem för att prova de nya grejerna;)

På söndagen var vi trötta, men nöjda efter en härlig helg! Hämtade folket i Trollhättan och hann trycka typ världens godaste pizza, så GOD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0