Tagga helgen!

Är så satans taggad för helgen, ska liksom bli en toppenhelg:)

I morgon ska jag ner på stan en snabbis efter jobbet. Banken, Systemet och Claes Ohlsson ska få sig besök och sedan ska jag hem och städa. Fixa fint innan Erik kommer och hämtar mig så ska vi dra och handla. På kvällen ska jag tända massa ljus och så ska vi mysa till Rock of Ages. Awesome!

På lördag har jag utsläppet och sedan ska jag rida massa. Ska prova det nya hackamoret, blir grymt spännande! Saknar redan min fina lilla ponny<3

En sväng på stan ska Erik och jag hinna med också. På kvällen blir det krök och röj på Salu med ett helt gäng, taggar satan! Nya klänningen och nya pucken, mums!

Nu är det torsdag och jag ska ut till pappa efter jobbet. Mysa med kaninerna och hänga med farmor och farfar.

Nu, jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0