Svärdet är dåligt

Hej, hej, heeeeeeeej! Jag hoppas att alla mina söta små läsare mår bra, superbra, precis idag. Det gör inte jag. För vad tror ni då har hänt? Jo, precis, ni hade rätt, jag har blivit förkyld igen. Min favoritsyssla ni vet. Det där som jag är extra bra på, snora och snörvla, hosta och skrutta mig. Den är här igen!
Så nu ligger jag typ naken i sängen(gick hem från stan och det blev VARMT) och glufsar choklad. Nice

Vad har jag då haft för mig när jag inte låtit bloggen fått följa med? Jo, en hel massa förstår ni.


Torsdag: Stallet. Bio med Julle. The Host. Sjukt bra rulle! Deep och bara grym! Fick även ett påskägg av Stina. Jag bölade som en gris när jag öppnade det!

Fredag: Middag hos Erik med Åsa och Calle. Trevligt och gott:) Sesan blev det krök, ordentligt, hos Pontus. När vi dragit ihop ett gäng for vi på fest i Bergsbrunna. Blev ett ordentligt hallabalou då man ju blir lite knäpp när man intagit alkohol, jag blev lite extra känslosam och så, men ska försöka släppa det. Sedan skulle vi ner på stan men då ramlar Erik och stukar foten. Så det blev en natt på akuten(min sjukhusoskuld(okej jag föddes inte i farstun) är nu alltså tagen).

Lördag: Vaknar, två halvdragna knegare i varsin säng i en korridor och släpar oss hem till Sommarro med taxi. Dagen spenderas i sängen, halvt medvetslösa. Släpper in hästarna.

Söndag: Släpper ut hästarna. Dagen spenderas i sängen, pizza, godis, läsk och chips inhaleras.

Måndag: Äntligen fick vi luft! Citygrossrally med rullstol och sedan grillning hos Lobban. Mums på det! Släpper in hästarna. Spyr som en katt på gödselstacken. Matförgiftning? Mår bra, hem till Erik, mår dåligt. Helt klart matförgiftning.

Tisdag: Hemma från jobbet. Äter typ vindruvor och en macka på hela dagen, Erik skruttig med foten. Piggt par! Sträcker vaden.

Onsdag: Jobba! Äntligen! Har trappstäd hela dagen, haltar som en kärring med min vad. Stallet, snabbt. Dessutom ont i nacken och handleden, blä. Hem till Erik och gosa ner sig i sängen. Äter två tuggor på salladen. Död!

Torsdag, idag: Jobbar. Snoret droppar från näsan hela dagen. Men skam den som ger sig, en riktigt bra dag blev det, hann till och med gosa lite extra med mannen, fest<3


Våren har även haft sitt intrång(så säger man verkligen inte va?!) Jag poppar skinnjacka hela dagarna och njuter av solen. I fucking love it!


Dagens uppsats#dagens visa#

Nu, städning av lägenhet! Sedan dusch, fiskgratäng och Berra. Over and out!



Some pics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0