Saknar!

Fan! Jag är en sådan sucker för Erik alltså! (Okej, det lät bara äckligt:P) Men jag hatar att vara ensam. Jag vill ha honom här hela tiden. Kan han inte bara flytta in i min säng och vara här hela tiden. Så att så fort jag kommer hem så kan jag pussa på honom. Jag vill det!

Vi träffas typ varje dag, två nätter i veckan sover vi på varsitt håll liksom, annars ses vi varje dag. Men det är just dem gångerna när vi inte ses som jag saknar honom så jäkla mycket. Blir liksom Eriksjuk och bara tänker på honom hela tiden. Fan jag trodde inte att man kunde börja sakna någon efter bara någon timme men som jag saknar honom nu. Då åkte jag ändå från honom vid halv 2 idag liksom.

Så utan Eriks sällskap i kväll fick jag kompensera med massor med gottis istället. Inte lika bra, men det fick duga.

Nej, nu måste jag sova så att det snabbare blir morgon. Ska jobba på ordentligt och snabba mig i stallet så att jag kan komma hem till Erik. Pussas och kramas massa massa<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0