Morsning korsning

Hänger i Stenhagen och väntar på bussen. Den går om en kvart. Vilket flyt...

Jag är inte bitter, nej nej, bara jävligt hungrig, duschsugen, Eriksugen, sängsugen och värmesugen. Mycket!

Var precis ute och red med Cathrine. En svängsiluring i blåsten. Pigga hästar, plus att Tanis ska brunsta snart. Det märks så tydligt. Hon gnäggar som en galning så fort hon är ensam. Reagerar inte ett smack på skänklarna och tappar fötterna mer än vanligt. Är liksom lite lost i skalet. Typiska brunsttecken. Min lilla knasfibbla<3

Nu vill jag att bussen kommer, faktiskt, precis nu på momangen! Bussarna borde liksom åka när jag vill, jag ska bli busschaufför!

Hestarna idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0