Hey you peps

I fredags blev det Mama med Erik, Oli och Nicci. Läskig film vill jag lova. Jag kollade bort alla läskiga scener och skrek som ett kid. Fett scary!

Igår släppte Julle och jag ut hästarna och gick sedan med Tanis till ridhuset. Longerade och fick faktiskt galopp i båda varven även om vänster var så sjukt jobbigt tyckte ponnyn. Haha, fyfan vad Julle och jag sprang, dagens workout!

På kvällen kom Julle till mig och vi käkade middag och mös runt. Jag hade värsta klädångesten ever. Kommer alltid på vad jag ska ha på mig men inte igår. Gick igenom hela garderoben flera ggr om men kom till sist fram till samma kläder som jag valde från början, haha!

Sedan drog vi ner på stan och hängde, skönt att få dra en drick med polaren:)

Nu är jag hos Erik och det är käk, My man is the best!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0