Sontag

Linne och jag åkte ut till stallet i förmiddags och jag red ett pass på fältet. Linne var masterfotograf och knäppte massa fina pics, kommer i morgon. Tanis var fin, men trött. Orkade inte samla sig det där extra och hade ingen riktig energi, men hon försökte, och gjorde ett bra jobb.

Sedan fixade vi runt i stallet och smidde planer för nästa sommar;) När vi var klara pallrade vi oss in till stan och gick runt lite. Försöker verkligen hitta en snygg bh, men jag KAN verkligen inte hitta någon. Varit överallt! Men fick med mig en ny snodd iaf:)

Sedan cyklade vi hem till Linne och käkade sallader och kollade BeckNeck. Myspys med bästis:)

Sedan har jag städat lite, åkt och tagit in hästarna och väntar nu på att kattorna ska bli hämtade. Haft det supermys med dem, snuffeluffisarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0