Som en myrsloksbebis

Så kände jag mig i morse. Bara nös och snörvlade hela tiden. Men nu mår jag toppen:) SLutade en halvtimme tidigare idag, så nu ska jag till stallet. Ska äntligen få mig den där uteritten. I solen och hösten. Blir en röd outfit idag, lite höstigt liksom. Och det vita luddiga nosluddet ska på, myspys:)
 
Sover hos pappa i kväll. Ska bli galet skönt att bara glo film i kväll och slappa. Tror jag har kvar lite schwizisk choklad dessutom;) I morgon blir det sadelprovning. Hoppas till tusen att den passar, den jag kollat på, och om inte annat, en annan svart för typ lika mycket pengar. Sedan är det jag och Tanis som kommer att glida runt och flasha i vår nya fina sadel. 
 
Shit, hurry curry, inte missa bussen:O Run, bitch, ruuuuun!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0