Hästpryls och en trött brud

Efter jobbet idag hann man träffa på Stinisen. Hon var minsann ute på en cykeltur för att hämta Julle, så hann babbla lite med damen också:)
Sedan drog pappa och jag till Hööks. Känns som om jag typ bor där, har sån koll på alla grejer liksom, fingrar på samma saker när jag är där och känner mig verkligen hemma. Speciellt då man träffade Linn och Lenitha där också. Sweet!

Blev ju som sagt en gjord och läder. Gjorde är den billigaste och kostar ynkaste 169;-. Helt sjukt billigt faktiskt. Vill såklart egentligen ha en snygg lädergjord, men då stropparna på sadeln är så långs så kommer de bra flaxa runt under magen med en lädergjord. Dem har inte allt samma smarta grej(?). Går inte alls att förklara, men på den jag köpte kan man "gämma" hela stropparna i gjorden, så mycket snyggare!



Det är liksom bara en smal lädergrej att stoppa in stropparna i medan den andra liksom är en tunnel hela gjorden. Hej jag är smart(A)

Sedan åkte vi till City Gross en sväng också, dem har fått in massa fina täcken, men ska förhoppningsvis köpa ett Horsewear så det fick vara. Köpte på mig lite småtjaffs, dock inga hästprylar.

Nu har jag kirrat lunch till i morgon samt duschat och ätit middag. Nu är det tatueringarna som ska få lite omvårdnad samtidigt som magen ska få sig lite glass med chokladsås. Och huvet ska få lite TV, sweet night med andra ord, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0