Chillerillhelg

Blir en lugn weakend for me. I går skulle jag ut och festa, åka till ett party i Järlåsa, men palla! Nej, alldeles för trött och otaggad så jag stannade hemma och somnade framför TV:n klockan 23. 
 
Vaknade 10.20 av att Sebastian hoppade upp i sängen. Mysigt värre:) I dag är planerna att åka ut till Britta och städa och sedan rida ut en sväng. Tanis och jag ska skritta, i repgrimma, långsamt. Med tanke på vilket galopptur vi fick i går:P
 
När jag kommer hem ska jag handla, ICA:s mozzarellapizza och lite choklad. Så blir det TV hela kvällen, helst med sällskap, men nu råkar ju varenda kotte befinna sig på behörigt avstånd, så det blir katterna och jag mot världen:P
 
Världens finaste lilla knodd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0