Livet enligt MissEmli

Går ut på att:
 
*Vakna först 05.10 för att sedan snooza till 05.20 då mobilien åker upp och Facebook plus Dressyrmupparna kollas
 
* Käka en rejäl frukost och pallra sig till jobbet
 
* Jobba, jobba, joooobba
 
* Cykla hem fort som fan
 
* Käka mellis fort som fan
 
* Dra till bussen fort som fan
 
* Fixa allt i stallet och rida hästen
 
* Åka hem, med tur skjuts in till stan
 
* Äta middag fort som fan
 
* Duscha fort som fan
 
* slänga sig i sängen och slockna på 2 röda
 
 
 
Mitt liv just nu, och så som det varit i typ 3,5 månad nu. Iaf på vardagarna, hinner inte med mycket mer förutom dem två dagarna i veckan som min underbara medryttare(Världens Bästa Becky) rider min häst. Men livet rullar på det går bra nu, och jag gillart, full rulle kanelbulle!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0