Kaos, big time!

Igår kväll kom brudarna hem till mig och vi börjar föra. Skulle väl dra om någon timme när jag får ett samtal. Jag har glömt att ta in hästarna. Jag får totalpanik och kastar mig på cykeln till bussen. Står och störtbölar samt fryser satan tills bussen kommer. Väl i stallet står hästarna inte ens vid grinden. De står längst upp i hagen och betar och börjar långsamt knalla ner när jag ropar på dem. Har aldrig skämts så mkt i mitt liv. Hur i helvete kan jag ha glömt insläppet?! Jag vet anledningen, jag var helt slutkörd efter ridningen igår och ville bra hem och sova, men ändå! Fyfan vad jag skäms!

Så det blev ingen utgång, festhumöret försvann ganska snabbt när man står och förfryser benen av sig på en busshållplats mitt i natten. Så drog hem, städade undan allt och kröp ner i sängen.

Idag känner jag mig utvilad men skamsen. Ska ut och kolla på islandsträning med stallgänget om någon timma, sedan stallet och en uteritt, bara Tanis och jag. Känner att det behövs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0