Hmmm, undra flundra

Hur ska jag göra. Ska jag låta Tanis vila idag och bara åka ut och fixa, eller ska jag rida ut en sväng. Känner inte alls för att rida ut idag. Eftersom det är så jädra lerigt ute så finns det endast grusvägarna att rida på, vilket vi gjort de senaste månaderna nu, så det blir liksom ingen variation längre. Skulle verkligen(!) behöva köra en riktig genomkörare på banan men den kommer att vara katastrofblöt, så där vill jag inte rida heller. Och ridhuset kommer att vara smockat. Såååååå hon får vila. Hon har ändå inte vilat något denna vecka så varför inte. Vilket betyder att jag kommer i hem i skaplig tid och kan ta och chilla lite också, plus att mina naglar behöver en riktig makeover, they look like shit!
 
Höres säkert senare, puss och hej, leverpastej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0