Blog it baby, blog it

Julle bloggar som bara den och jag typ nada. Men ärligt talat, mitt liv är väldigt monotont i veckorna, det är på helgerna jag lever upp och faktiskt ser ut som den brud jag faktiskt är. På jobbet glider jag liksom runt i arbetsbyxor och nada smink. Skönt, men man är väl kanske inte världens sexigaste...

Red ju ut med Cath idag. Myspys som vanligt. Men, Tanis och jag hade ingen bra dag idag. Hon var lite loj och ville inte ens tänka på att jobba tre meter. Så det blev lite "flängridning" idag. Långa tyglar i traven och bara gå på, inga krav alls.

Väntar nu på att pizzan ska bli klar i ugnen. Smäller typ av för att jag är så hungrig, plus trött. Blir en sen kväll idag igen. I morgon ska jag verkligen göra mitt yttersta för att komma från stallet i skaplig tid.

Nu, Twilight! Har börjat läsa om böckerna och taggar tills sista filmen kommer, då ska Cath och jag gå på biiiio:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0