Tuffaste tuffingen in tha hood

Vet ni, vet ni, vet ni??? Jag galopperade barbacka på min ponny idag, på ovalbanan, i hack, utan säkerhetsväst, i form. OMG jag är nog världens tuffaste:D 
 
Emma och jag red ut en sväng, trodde att vi bara skulle skritta typ så red barbacka med hacket. Men det blev en sväng på banan också. Tanis var skitfin, jobbade lite serpentiner i skritten och hon gick som om hon hade bett, skitfin:) TTravade runt lite sedan och duktig där med. Sedan så tyckte jag att min lilla larvfjant som jag är, minsann skulle galoppera lite också. Sagt och gjort så blev det. Hon tramsade först men sedan rullade hon på i fina form i en härligt mjuk galopp. 
 
Har sagt det förut, men bara så att ni kommer ihåg liksom, MIN HÄST ÄR BÄST!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0