Min älskade vän

Hurtade som en galning till stallet efter jobbet. Slängde in ponnyn och borstade lite innan Heidi kom. Vaccinerade och sprutade i två lugnande. Hon stod så snällt stilla, även om hon tycker det är obehagligt. (I think the same Tanis) När hon somnat till la vi upp huvudet på boxdörren och började kolla munnen. Hon hade en lite vass kant som raspades ner, annars var hon jättefin. Hon trodde till och med att jag red på betlöst för att hon var så fin i munnen. Kredd till mig med mina mjuka händer och till Tanis som är mjuk i munnen:)
 
Sedan somnade Tanis totalt. Jag skulle sprida ut lite ny halm till henne men satt mig på balen istället. Sedan satt jag där i en timme och bara mös med min fina. Hon hade huvudet i min famn eller hakan på min axel. Så sjukt mysigt, älskade skrutt. Dock snarkar hon som en man, hahah, jättehögt men dock väldigt gulligt:)
 
Jag har fortfarande stunder där jag liksom inte förstår att hon är min. Min finaste vän, min älskling<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0