Freeeeedag

Nu är det äntligen fredag, den kom tillslut, även denna vecka, vilken tur vi har. Malin och jag äter frukost och poppar Twilight, precis som vanligt:)

Ska till stallet idag, hade tänkt att kära join up med Bananen men det är ju hoppträning i kväll kom jag på, så det får bli en uteritt i mörkret ist. Typiskt att jag inte fixat nya batterier till pannlampan, det betyder liksom att jag inte kommer att se ett skit. Meeeen, det går nog bra iaf:P

När jag kommer hem ska jag inte göra någonting. Mer taggad på att göra något men icke sa Nicke. Hade ju varit välldans trevligt med sovsällskap dessutom...

Nej, nu kör vi fredag, fest i bilen blire, woopwoop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0