Onsdag var det ja

Hej hopp plopp! Hur är loägonet med er då tro? Jag mår bara bra, om än lite rastlös då jag just nu sitter och smaskar socker i form av en kladdkaka. Hur det går med mitt godisförbud vet jag inte, asså jag äter inte GODIS, men allt annat får tydligen inhaleras i mängder(A)

I går hängde jag med Linne the Pinne. Först gick vi på stan och jag fick med mig hem en långklänning och en skinnjacka, dock måste jag byta jackan då jag knappt kan röra mig i den för att den är så tight. Suck att jag alltids impulsköper, utan att tänka efter först. Men sedan cyklade vi iaf hem till mig och beställde mobilskal och kakade lunch, plus bakade kladdkakan då:P

Sedan vill vi ju hänga hela kvällen också så vi drog hem till henne och pluggade, kollade film, käkade och flammsade, som vanligt med andra ord.

I dag har jag varit i stallet och tömkört Tanis på banan. Hon var så jädra fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fuck att jag glömde både kameran och mobilen, damn vad läcker hon var!

Nu ska jag städa och sedan dra ner på stan och byta jackan. Sedan är det plugg som gäller hemma hos Jonna, och i kväll får jag se vad som händer, kanske blir det plugg då med.

Ha en bra dag!!!!!!!!!!!!!!:D


Haha, jag började sakna Tanis redan när jag stod och väntade på bussen hem, stabil unge alltså:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0